h1

Capitolul 3-Mania

februarie 15, 2010

Cuvintele au fost toate greşite.Acest lucru trebuie să fie o glumă crudă. Rose a ajuns în cele din urmă plictisita cu ea nesfârşită de viaţă şi a decis să nu ma facă nefericita.
„El nu a”, am şoptit. Norocul lui Rose a fost ca ea nu putea plange. Nu a fost nimic din ce am urât mai mult decat plânsul. Intotdeauna l-am avut, şi, bineînţeles, am fost singura din familia Cullen care putea plange.
„Un deceniu în urmă,” Rose a subliniat, „Şi mama ta la ales Edward.” Eu nu ştiu ce a fost mai socant, dragostea mamei mele sau o alta dragoste a lui Jake. De îndată ce mi-am imaginat fata lui, am decis pe mai târziu.
„Dar ce se întâmplă dacă ea nu ar fi?”, Am întrebat în groază, „Ce se întâmplă dacă ea l-ar fi ales pe … el? „Cât de diferită viaţa mea ar fi fost … Cum inexistenta lui.
„Dar el nu a facut-o, Renesmee,” Rose a menţionat cu disperare; ea în mod clar a regretat ca mi-a spus asta, „Ea nu la ales pe el, Jake este al tau.” Am dat din cap in semn ca da.
„Nu,” am şoptit cu încăpăţânare, „El a ales-o. Asta e opţiunea mea „. Fiecare lucru pe care Jacob a spus a fost o minciună. Sigur, el avea imprimat. Dar a făcut asta,înseamnă ceva?Mama mea a fost destinul lui?
„Ştiu la ce te gandesti, Nessie,” Rose a rupt tacerea, „Şi e ridicol. El te iubeşte mai mult decât orice pe lume. El te iubeşte mai mult decât oricine. „M-am cutremurat în furie, şi pentru o dată a fost rândul meu să ma agit pădure. Eu m-am uitat la Rose si i-am vazut fata ingrozita. Ea subestimat reacţia mea, şi puterea mea.
„Am fost o prasta,” Am şuierat, „el a iubit-o. Pun pariu ea la iubit, de asemenea. „Rosalie a închis ochii în frustrare, dar mie nu-mi păsa. Tot ce a contat a fost sa ma indrept spre cabana parintilor mei. Ei au avut astfel de o viaţă perfectă,chiar s-au iubit si nu pot accepta asta!Am avut de gand sa distrug ceva …
„Calmează-te,” Rosalie ma avertizat: „Daca mama ta ar fi fost sufletul pereche a lui Jake, atunci nu ar fi aici. Totul este exact modul în care aceasta se presupune a fi. Tu esti cu Jacob Black. Lumea este perfecta. „Cuvintele ei sau repetat în jurul păduri silenţioase. Ea a fost destul de naiva să se creadă că? Am nevoie să-l găsesc. Am avut nevoie de a apuca acel monstru de gât şi ai cere adevărul. El nu mă iubeşte, el nu a avut. El probabil nu s-ar. El a depăşit puterea de imprimare. El a fost doar cu mine pentru a o face mama mea fericita. Viaţa mea a fost o minciună.
„Renesme Carlie Cullen,” Rosalie şopti, şi m-am prăbuşit pe un ciot de copac, „de trei lucruri sunt absolut sigura. Mama ta iubeşte Edward. Jacob te iubeste. Tot ceea ce a lucrat cum a fost trebuia să lucreze. „Am simtit ca numai exiat.Ea a fost mai puternică decât mine, dar am avut un motiv mai mult să lupt. Viaţa ei nu fusese niciodată în pericol. La avut pe Emmett. Alice la avut pe Jasper. Esme la avut pe Carlisle. Bella la avut pe Edward. Şi Renesme a avut un vârcolac care a iubit pe altcineva prima. Totul a funcţionat bine? Pentru ei, poate.
Pentru prima data, m-am simţit ca un vampir plin cu sânge. Am vrut să rănesc pe ceva. Am vrut să simt sânge prin venele mele. Am vrut să văd aspectul de groază de pe fata lui Jacob Black, când a dat seama că am fost mai puternic decât el.
Dar ceea ce ma facut sa fiu nervoasa a fost faptul că nu am vrut să il rănesc pe el. Nu am vrut să-l apuca de gât şi sa-i cer adevărul. Am vrut sai spun ca il iubesk foarte mult.

Lasă un comentariu