h1

Capitolul 8-Nasterea(JACOB P.O.V)

februarie 24, 2010

Şapte luni mai târziu

„Jacob,” Am auzit o şoaptă. Nu eram sigur dacă eram treaza sau visam, asa ca am întors doar capul meu uşor şi am intalnit ochii sotiei mele.
„Bună dimineaţa,” Eu mormăi, nu doresc să strice tăcerea calma, cu vocea mea răsunător. Imediat, am ştiut că ceva a fost greşit. Ochii lui Nessie s-au plasat şi colţurile gurii ei s-au transformat într-un mod prudent.
„Ce sa întâmplat?” Am cerut stand în poziţie verticală. Am găsit-o ciudat că Nessie nu sta sus, de asemenea, dar bănuiesc că este din cauza sarcini. Am fugit peste datele în mintea mea, de numărare în sens invers.
„O, Doamne, Ness!” Am dat afară, curse de inima mea. Blesteme. De ce nu am dat seama mai repede acest? De ce nu am citit una dintre aceste auto-ajutor cărţi pe coaching-ul de munca? Esti un nenorocit, Jacob Black.
„Edward!” I-am sunat, vocea mea tare şi ezitare. Am pus una din mâinile mele în spatele gâtului Nessie de a ridica capul un pic. „Nessie, ei vin. Calmeaza-te,Edward va fi aici într-un minut. Şi Carlisle şi mama ta. Stai calma. Va fi bine.Doriţi o băutură? Nu, asta a fost o întrebare tâmpită. Fir-ar Nessie „. Am încleşta bucăţi din părul meu întuneric în mâinile mele, aproape de val mic pe ei afară. În mod ironic, am auzit Nessie râs în linişte, zgomotul trimiterea tremor în jos a coloanei vertebrale mea.
„Jake, eu sunt calm!” ea a strigat: „Ai nevoie de a te opri!” Am sa prăbuşit pe pat lângă ea, încercând să zâmbet.
„Esti bine?”A verificat Edward venind în cameră, cu Carlisle şi Bella. Nu am grijă măcar că am fost doar poartă boxeri. Tot ce a contat a fost Renesme şi fiica mea nenăscut. Cuvantul „fica” suna asa frumos, ci numai atunci când Nessie il spunea.
„Ea este în două contractii”, a explicat Carlisle, imediat preia rolul de Dr. Cullen, „Ea nu poate începe împingerea încă, dar poate ar trebui sa o cârpă umedă, Bella.” Bella a zburat de langa mine şi a fost din nou înainte de a închide uşa bucătăriei în spatele ei. Nessie lasa un scurt suspin, dar nu am putut auzi ce a spus ea. M-am uitat la Edward pentru clarificare, şi el si-a indreptat capul spre ea.
„Ea vrea ca tu”, a rupt, frustrat cu mine.
„Desigur ea,” Am mormăit, aparand pe mâna lui Nessie şi sărutând fruntea ei, „Nu ma pricep la acest lucru, Nessie, ştiu. Imi pare asa de rau.” Renesme lăsa să iasă un alt râs isteric. In acel moment Alice a venit în cameră.
„Nu este o parte în aici!” Edward cu coaja, „Du-te asteapta cu restul dintre ei, Alice!” Nessie trage cu ei cap fervoare.
„Nu”, şopti ea, cu o voce răguşită, „Vreau să rămâi Alice.” Vocea ei era ragusita.
„Am decis că Alice ar trebui să fie nasa,” Am elaborat, si Alice lasa un ţipăt ascuţit de bucurie. Ea se apleca si ma saruta pe obraz.
„Ştiam că ve-ti spune asta!” ea a spus, strângand mâna lui Edward în spatele meu. Am dat ochii peste cap.
„Da, este cu adevărat minutat şi toate,” am rupt, „Dar am o soţie în câteva minute de a da nastere!” Bella clătină din cap, moment distras.
„Te-ai descurcat grozav, Ness,” ea şuieră, „Sa terminat înainte de a tu stii asta.”
„Eşti un mincinos,” ea murmură, „Dar nu face-o. E de lucru.” Bella a zâmbit, cu ochii maro spumanti.
„Nessie, totul merită, în final,”, a adăugat ea, „Amândoi ştim că nu aceasta este o minciună.” Ea a aruncat o privire, dar am avut ochi numai pe Renesme. Soţia mea a închis ochii ei, si margele strălucitor de sudoare pe frunte a format-o. Mi-am frecat degetul mare în mişcări circulare în jurul palma ei, încercând să-şi amintească ceea ce ar fi fost ca data trecuta … ultima dată când Bella a nascut.
Brusc, Alice a fost congelat. Edward a fost rigide în răspuns, mîna congelate pe umărul lui Bella.
„Ce a vazut?” Am cerut, nu caută departe de fata lui Nessie. Nici unul dintre ei a răspuns, aşa că m-am ridicat atât de repede încât, chiar am ameţit. „La naiba, Edward,ce a vazut ea?” Edward se uită la Alice în groază, ceva să dispară în ochii lui stranii colorati.
„Carlisle,” Alice în şoaptă, vocea ei nu mai tare decât o bătăi de inimă, „Nu se va intampla.” Carlisle inghetat, şi Bella lăsaţi un uscat sob.
„Ce naiba vrei sa spui”?Cum adica nu se va intampla?” Nessie a strigat, confruntandu-se cu  durerea. Alice se uită la Edward si el a pus mîinile în buzunare şi se uită în sus la plafonul pentru o zecime de secundă.
„Morfina, Carlisle,” a rupt. Carlisle a avut IVS în mâinile sale, la o dată, în fruntea brăzdate determinare.
„Edward, acesta va fi o vreme,”, a spus el liniştit, „Ea avea nevoie de mai multe contracţii. Du-te dupa Rosalie.” Edward a fost afară din cameră înainte de a mă putea înregistra chiar şi cererea lui Carlisle ciudat. Rosalie?
„Carlisle, ce se întâmplă?” Am cerut. Spre surprinderea mea, a fost Alice care au răspuns.
„Am văzut-o,nu va reusi” Alice suflat, nu sunt suficient de puternice pentru a Nessie să audă. Am îngheţat.
„Cine?” Bella şuieră, si Alice a inhalat brusc. Gatul meu era ars cu disperare, şi am putut simţi lacrimi fierbinţi de arsură în prize de ochiul meu. Nu, ea nu a putut …. Nu a fost ceea ce am crezut că a fost. Fiica mea nu.
„Din ceea ce am văzut,” Alice a început încet, ezitare ei voce, „Veţi avea o fata frumoasa.” Am clipi în stare de şoc. Asta a fost de ştiri nu rău.
„Atunci cine nu e ceea ce face …?” Am suflat, iar răspunsul planat in jurul meu ca un roi de viespi. „Oh, Doamne, nu Dumnezeule.Nu!” Lacrimile au căzut, iar undeva în altă lume, Bella ma luat în braţe, încercând să ma calmeze. Am lăsat să-mi tremure corpul, şi am putut simţi podea tremura sub mine. Dar nici una dintre astea nu a contat. Casa s-ar putea prăbuşi în jos pe partea de sus a noi şi distruge lumea, dar nu ar conta. Nimic nu se puteau compara cu asta … A fost ca un foc in flacari pe inima mea,transformandu-se in fum negru.
Eu nu am fost conştient de ce Bella saruta fruntea mea, corpul ei pulsatorie cu lacrimi de ei. Eu nu am fost conştient de ce Alice în picioare într-o derutaţi Nessie, strigând, „Impinge!” Eu nu am fost conştient de nimic, dar zori negri, care a fost încadrate pe mine cu greutatea de o mie de cer … Undeva, într-o altă lume, o fetiţă striga.

Lasă un comentariu